Seg Söndag

Har bara legat framför tvn hela dagen. Gosa lite med Bebbe och Fiffa också men annars ingenting. JUste jag döpte hamstern till Fiffi! Lätt och sött namn.
Som ssagt inte ett skit men imorgon börjar skolan och då kommer Markus hem, får även träffa min kära Katalina som jag egentligen skulle varit hos i helgen men eftersom jag fick såna magsmärtor kunde jag inte åka.. Kanske nästaa helg istället. 
Nu har jag förflyttat mig till sängen istället och fortsätter på uppsatsen som jag satt med tills klockan 3 igår. Jag ska skriva en stor uppsats om en hund ras. Jag har valt Siberian Husky och det är mycket som ska skrivas asså. Ändå är det rätt så mysigt att sitta i sängen med en katt brevid sig, en hamster på golvet brevid och musik på. Känns precis som när jag bodde hemma i Valtorp och gick i grundskolan. Då satt jag så här varje dag, bara pluggade och pluggade med mina djur brevid mig. Saknar den tiden en aning. Kommer ihåg mitt rum med blå tapet som jag hatade men mamma tyckte den var snygg. Mitt gamla skrivbord som var fullproppat med böcker och smink. Här har jag inte plats för något skrivbord så får ha mitt smink på golvet och sen en liten bokhylla där böckerna precis får plats. Ska bli så skönt när skolan är slut och jag flyttar till stockholm in i större lägenhet och sedan börjar tjäna pengar. Efter att jag har en grund kan jag flytta till en gård och starta mitt egna hunddagis och kennel. Jag har framtiden så klar för mig. 
Jaha.. blir alltid lite längre inlägg när jag är själv och uttråkad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0