Sjuk

Vaknade imorse av att min mage gjorde jätte ont. Jag har haft värk i några dagar nu men idag är det värst. Imorse låg jag bara och skrek det är värre mensvärk.. Då förstår kan ni tjejer fatta att det gör ont. Spydde även igår när jag kom hem efter skolan. Mår illa flera gånger om dan men spydde inte förrän igår. Livet är fruktansvärt just nu.
Tog upp datorn nu för att försöka plugga lite även fast jag har ont men vill verkligen inte hamna efter i skolan. Har bara gått en vecka men jag har redan 2 uppgifter och en läxa att göra.
Iallafall nu blir jag kvar i lägenheten själv som vanligt. Skulle sova hos kära Katalina en natt men så blir det ju inte nu och Markus måste såklart hem.. Även fast jag behöver honom mer än någonsin nu. Så det blir en trevlig helg med lite somn och sängliggandes.
(En gammal bild på min lilla bebis)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0