Bryter ihop

Jag får panik ångest oftare och oftare. Jag sliter som ett djur med både praktik och jobb samtidigt. Jag måste få vila och njuta lite av mitt sista sommarlov men de kan jag inte. Att behöva skippa grejer som vänner hittar på bara för att jag måste vara i Töreboda är jobbigt. Jag ägnar just nu all min tid åt hundar. Från klockan 7 på morgonen till runt 8-9 på kvällen. Det är tufft och tar psykisk på mig att träna Nisse på kvällarna efter att jag praktiserat med massa hundar. 
Jag vill bort ifrån Töreboda! Bara nån dag för att komma bort lite, Njuta och ha lite kul och träffa folk. Jag älskar hundar men nu blir de för mycket och min kropp värker. 
Min familj är på Öland och jag fick strunta i det också bara för att stanna här och jag mår så dåligt. Så sjukt dåligt att inte åka iväg på nånting. 
Jag hoppas på att jag på nått sätt kan lugna ner mig efter praktiken då jag bara fokuserar på jobbet. Tror jag påverkas lite utav värmen också.. Blir knäpp på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0