Halva veckan gjord

Har inte haft tid och ork att blogga eftersom praktiken och jobbet har kommit i första hand.  
Min praktikplats är jätte bra! Så nöjd även fast man ibland kan bli lite stilla sittande så är det trevligt och kul. Susanne är en härlig person och bland dom bästa praktikvärdarna jag haft! Och ja är kräsen när det kommer till folk som ska bestämma över mig haha!;)
Hon har gett mycket mycket råd och tips om träning och jag är jätte tacksam över det! Hoppas jag får hänga med på en utställning någon gång :)
Imorgon kommer Rikard så jag får lite sällskap i helgen. Bad och film mys! :D
Lägenheten ser dock ut som skit just nu när jag praktisk taget vara somnat när jag kommit hem. Det hänger kläder överallt som torkas, katthår och kardans överallt och behöver även diska men diskborsten var så äcklig så jag slängde den.. Måste handla!
Aja försöka greja lite till innan jag går och lägger mig, tröööött..
Bild ifrån träningen med Nisse idag! Har fått massa papper med bra grejer jag håller på att prova på honom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0