Midsommarafton

Min midsommarafton var lugn och helt okej. Var med min killkompis och bara tog de lugnt medans pojkvännen var ute och festa. Skulle egentligen med men kände för få och kändes bättre att vara med min killkompis istället. Var vaken tills halv 4 då pojkvännen kom hem vi jag bestämde mig då att gå hem till han och sova. 
Idag är han bakis och jag mår prima! Lite skadeglädje allt ;)
Han och hans lillebror och kompis försöker laga mopeden som såklart gick sönder i år igen lagom till sommaren då vi faktiskt Behöver den.. Får hoppas han tar körkort snart!
Ikväll händer nog inte så mycket, lyckas dom laga den drar vi förhoppningsvis och badar. Har lust att tälta inatt men tror inte min älskade är riktigt med på det haha!
Jag och Ludde har varit ute på massa promenader under dagen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0