Studentfirande

Min styvbror tog studenten i Skövde i torsdags och idag ska hela hans släkt fira det och jag blev bjuden. Längtar efter mammas mat! Hon gör fantastik mat när vi har "kalas", alltid något nytt på bordet också. 
Måste bara sitta på en buss i en timme och sedan gå en bit tills jag är hos mamma. Ibland hade det varit rätt så gött körkort och bil, speciellt när man är klädd i klänning och klackar. Men busschaufförerna börjar bli vana med att jag kommer med packning eller uppklädd som om jag skulle till bröllop. Ska sova hos mamma också så har ju lite packning med mig plus hennes klänning som jag fick med mig en gång när jag hade haft vattenkrig med mina bröder och behövde något på mig på vägen hem haha. Dessutom behöver syster en klänning både till kalaset nu och sin avslutning så låste ha med mig mina klänningar till henne.. Så om nån ser henne lägga ut bilder på henne i nån klänning så vet ni att det är min! Hon har bara en klänning i hennes garderoben och den tog hon ifrån mig.. Jag och mamma är dom ända som är klänning galna i familjen haha!
Ne nu måste jag snart dra har lite kvar att packa ner också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0