Tillbaka!

Råkade ta en paus ett tag. Det har varit så mycket i skolan och utanför skolan så jag har inte haft tid. Tur nog har jag ändå tagit lite bilder och dokumenterat vad jag gjort. Förutom massa plugg i skolan så har Katalina fyllt år och vi festa två gånger och fira henne.
Jag har fått reda på att jag ska bli fodervärd i höst till en vit schäfer, överlycklig!! När ja ändå berättar om hundar kan jag berätta att träningen med Nisse flyter på och han gör stora framsteg. I sommar ska jag sommarjobba med honom och en till hund 4 ggr i veckan. Världens bästa sommarjobb!
Slutar skolan om en vecka och tar mitt välförtjänta sommarlov sen är det inte långt kvar innan det är min tur att ta studenten ;)
Här kommer lite bilder!













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0