Körkort

Nu börjar alla facebooks statusar om körkort komma.. känns förjävligt när man ser sina vänner ta körtkort och själv får man vänta tills sjukdomen lugnat sig som kanske aldrig kommer hända. Vill ju inte ta körtkort när jag är 40 och alla redan haft körkort i flera år. Jag blir så deprimerad när alla firar sina körkort. Kan ärligt talat inte vara glad bara förbannad.. på mig själv.. och på idioterna som inte låter mig ta körkort. Jag känner av mina anfall innan, jag hinner stanna bilen. Det skulle bara vara så kul och kunna fira med dom andra.. Bara kunna sätta mig i en bil och köra precis vart jag vill. Det här får mig även att hata bussar bara mer och mer.. När Markus tagit körkortet får han köra mig överallt! 
Jag har iallafall en tid på sjukhuset för ett EEG den 8 april, hoppas på nya mediciner så jag slipper alla anfall. Hade anfall hela dan igår. Kom inte ihåg vad som hände i bilresan till Tibro.. Kommer inte ihåg nånting ifrån kvällen men hade tydligen smsat och pratat med Markus. Det är äckligt och läskigt med små anfall. Det är som om min kropp gör massa saker men min hjärna hänger inte med och lever i en egen värld. 
Ne nu får jag sluta klaga över min äckel sjukdom och hur den ställer till det i mitt liv. Ska egentligen ut och träna Nisse hade jag tänkt men då måste man ju orka resa sig upp också. Usch va lat ja är!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0