Melodifestivalen

Sitter faktiskt och tittar på melodifestivalen för typ andra gången detta året. Tycker inte att det är lika speciellt längre. Sen är jag ju inte med mamma och då blir ju inget speciellt, saknar henne! <3
Rätt så kul att medans jag sitter och tittar på melodifestivalen är min syster ute och festar.. Alla bilder och filmer på snapchat där hon dricker. Usch gillar inte att se min syster slösa bort sin sista tid i grundskolan genom fester när hon borde fokusera på betyg! Aja bara jag som bryr mig en aning om skolan och vad jag vill i livet.. Blir iallafall fruktansvärt orolig när hon är ute och håller på så! Jag vet ju inte vad som kan hända! Va jag känner mig gammal nu men så ska det väl vara om man är storasyster. Kommer säkert vara lika orolig där bröderna börjar med allt festande också. Oroa sig under helgerna, så är livet som storasyster nu!
Två av mina 3 bröder<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0