Mitt hår

Mitt hår är bara kaos idag! Alla mina hårsnoddar är försvunna också så kan varken sätta upp håret eller platta det. Jag behöver alltid dela upp håret i 4-5 olika lager när jag plattar det och för att göra det behöver jag åtminstonde en hårsnodd. Så antingen väntar jag tills imorgon på att markus kommer hem och kan köpa eller så går jag och gör det själv men känns en aning pinsamt att komma in i affären med mitt fluff.. 
Alla som önskar sig tjockt hår och lockigt hår, va glada över det håret ni har.. Tar en timme att platta och få kontroll på mitt hår och då håller det ändå sig inte hela dagen utan när jag kommer hem efter en skoldag ser de ut som om jag nyss vaknat. Vissa gånger önskar jag att jag hade fått min systers hår som är så simpelt att sköta!
Aja ut på balkongen nu för att sola lite medans solen är framme!
 
 

Kommentarer
Postat av: tilde

Mitt hår är också kaos idag, dock är det inte så tjockt..

Svar: hatar dåliga hårdagar..
kalo.blogg.se

2014-03-23 @ 16:27:03
URL: http://tiildewiindisch.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0