Söndags promenad

Precis kommit hem efter en promenad med dom två små gullungarna Nisse och Charlie. Tog med mig Charlie ut idag för jag ville se hur Nisse var när Charlie var med men tyvärr slutade inte Nisse dra. Charlie gick långsamt och Nisse gick snabbt, ni kan förstå att det var rätt så jobbig promenad. Älskar min Nisse ändååå! Kan inte förstå hur jag har blivit så förälskad i den hunden och nästan glömt av min andra tränings hund Charlie som var allt för mig. Känns skönt iallafall att det gick så bra med att hitta en ny hund så snabbt. 
Iallafall efter promenaden bjöd Nisse och charlies ägare mig på en milkshake! Omgaaaaad va god den var! Ibland är det rätt så gött att träna hundar åt folk, dessutom till ägarna av mandys dinner, typ världens godaste resturang! 
Efter en perfekt start på söndagen med hundar och milkshake sätter jag mig för att plugga en stund. :)
Fina Nisse<3

Lilla Charlie<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0