Vilken kväll!

Igår gick jag över till Ewe för att hänga med henne till nån fest. När vi väl kom dit var det bara stup fulla killar som försökte våldta oss.. Tur åkte inte våran chaufför iväg direkt så vi kunde snabbt lämna festen igen. Tycker det är otroligt vidrigt när killar bara häver sig över en och klämmer på min rumpa.. 
Så vi drog visare och ströga lite i Mariestad och Töreboda. Jag satt i bak och festa med Ewe, Rasmus och Olle. Kvällen blev ju bättre till slut efter den misslyckade äckel festen. 
Vi var och ströga runt till 5 tiden då var jag nog hemma i lägenheten igen. Jag har sovit fram tills nu och ja är fortfarande otroligt trött! Men jag hade trevligt iallafall och de var skönt att inte sitta i lägenheten en fredagskväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0