Ingen dator

Upptäckte tyvärr att ja hade lämnat datorn hos mammi så kan inte ladda upp mina cirka 600-700 kort ifrån Frankrike.. Åker förmodligen till mammi imorgon och kan då fixa bilder. Längtar efter att gå igenom alla bilder, har nog aldrig haft så kul.
Spara pengar till nästa resa, vill tillbaka till Frankrike under sommaren en snabbis och träffa familjen som jag var hos, dock ar jag både praktik och sommarjobb att fixa. Att praktisera där nere igen vore toppen men måste skaffa kontakter här i Sverige som har hundar. Snart startar jag ett UF företag tillsammans med katalina. Hoppas på att få mycket kontakter så jag kan ha ett riktigt företag om några år. 
Nä nu ska jag försätta städa upp och sen handla lite mat, allting är slut när jag varit borta i 4 veckor..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0