Lång natt ännu en gång

Hela veckan har jag inte kunnat sova om nätterna.. Försökt med allt men det har inte gått! Känner på mig att inatt blir det en sån natt igen. Tur jag har min kära dator med massa tjejfilmer! ;)
Imorgon vid 6 bär det av tillbaka till Töreboda. Skolan börjar igen och dom flesta har jag inte sett på 5 veckor, sjukt! Kommer dock sakna familjen och Skövde lite.. Det är skönt att kunna gå runt lite i huset. Lägenheten är ju inte speciellt stor. 
Jaha.. det här blev ju ett kort inlägg. Varför skulle jag ens skriva nånting, åååh aja får bjuda på lite fina bilder som ligger på min dator som är några år gamla!
Lillebror och jag när ja hade lugg å svart hår, shiiet!
Hahaha saknar min gamla tupp
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0