Orolig & nervös

Känner hur det gör mer och mer ont i min mage och klumpen bara blir större av oro. Ska åka till Töreboda om cirka 1,5 timme för att träffa Markus. Vet inte vad han kommer säga, om han är ledsen eller arg. Det värsta vore väl om han inte visar några känslor alls.. Önskar jag kunde ta mig fortare till Töreboda och få allting överstökat. Redan klar och redo eftersom jag är så nervös gör jag allting dubbelt så snabbt. Tänkte sova lite kanske innan jag åker eftersom jag har tid för de. Sover ju knappt om nätterna längre, somnar alltid tidigast 2.. Snart kommer väl påsarna fram under ögonen!
Kan inte allting gå tillbaka till så det var förut..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0