-

Jag mår så illa efter att lilla Charlie har åkt hem igen. Ingen träning tillsammans längre och jag har stött på ett stort hinder. Att börja om på noll med en ny hund och jobba tillbaka ett betyg i hund. Samtidigt som Charlie försvann, försvann även 6 veckors arbete. 
Han förtjänar det bästa! En sån fantastisk hund! Jag hoppas hans matte förstår att hon måste lägga ner all sin tid på honom för det kräver han och förtjänar han.
Nu är det tomt och tyst i lägenheten. Ingen gos som springer runt eller ta upp all plats i soffan/sängen.. Sorgligt. Men det värsta av allt är att jag visste att han hade det bra här och att han blev en friskare hund. Det är många som kommer bli besvikna på måndag när dom upptäcker att jag och Charlie inte tränar tillsammans längre. Fy fan va vi var ett bra team!
Ska träffa en ny vovve på lördag som jag förhoppningsvis ska starta upp träningen med. Hoppas på samma grymma kontakt som jag och Charlie hade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0