Kattvakt

Precis varit i Skövde och är på väg hem nu efter att jag lämnade bebbe hos mamma. Imorgon ska jag till Uppsala med klassen och sen i helgen är jag i Dalarna så då får bebbe bo i Skövde så länge. Saknar henne redan massor men jag vet att hon har det bra där, lite skillnad på ett stort hus och en liten lägenhet haha ;)
Lämnat Charlie hos hans matte sär han får vara i helgen medans jag är borta och inatt sover jag på skolan och kan inte ha med honom så lika bra att han får vara hos matte inatt också. Känns konstigt att alla djur bara försvann helt plötsligt, jag kommer komma hem till en tom lägenhet sen.. Gud va ensamt det kommer kännas!
Tur att Rikard kommer och hämtar upp mig senare ikväll och kör mig till skolan! :)
Söta Charlie! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0