Sjukhus besök

Var på KSS idag och pratade med min sista läkare, äntligen! Nu ska jag över till vuxenvården och förhoppningsvis få en bättre vård. Börjar vinka hejdå till epilepsin och hej körkort. Typ 2 år kvar innan jag kanske får körkort men...
Om det hade skött bra för flera år sedan så kanske jag hade haft bättre betyg, körkort och mått bättre. 
Efter 10 års sjukhus besök och medicinering fram och tillbaka börjar jag de ljusare på framtiden. Piggare än någonsin pga neddragningar av min skit medicin. Värdelösa läkare som medicinerat fel i så många år! Skulle haft ny medicin för längesen.
Nu beger jag mig hem till lägenheten där en Rikard och en busig Charlie väntar! <3
Fick en liten fin broschyr om epilepsi som om ja inte redan visste vad det innebär efter 10 års tid haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0