Hämta hem min fina!

Ska snart bege mig till mamma för att hämta hem Bebbe. Inte träffat henne på en vecka.. Saknar henne så mycket!! Så lugnt i lägenheten när hon inte är här, ingen liten damp katt som springer runt och låter större än vad hon är. Saknar mamma otroligt mycket också, vill prata om så mycket med henne och bara ha en hel dag tillsammans med henne. Ikväll skjutsar hon upp mig till töreboda igen och de är alltid lika trevligt med våra bilturer. Dom två veckorna som är kvar ska jag försöka umgås med familjen så mycket som möjligt eftersom jag knappt umgåtts något med dom under sommaren, känns det som.
Innan jagg beger mig ska jag försöka plugga lite! Har två uppgifter som ska in nu när skolan börjar och jag har jobbat alldeles för mycket för att ens ha hunnit tänka på dom. Kanske åker in till skolan imorgon och sätter mig där en stund, får alltid bäst plugg ro där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0