.

Fortfarande trasig mobil. Den vägrar verkligen att samarbeta. Vet inte hur länge jag kan hålla mig ifrån bloggen. Använder bloggen som min lilla psykolog! 
Tänkte uppdatera lite om Ida och våran träning. Vi jobbar framåt även fast vädret har varit emot oss. Jag har inget emot att träna i lite regn men Ida däremot total vägrar och resultaten blir långt ifrån perfekta. Nu hoppas jag på bättre väder imorgon och då försöka vara plan större delen av dagen. Fundera på att försöka få tag i en träningskompis snart. Behöver lite feedback och även fast Rikard gör så gott han kan behöver jag någon lite mer kunnig. Upptäckt dessutom att det inte blir någon tävling för oss, varken i Forshaga eller Mariestad. Jag har för tillfället inte råd för ett träningslicens för henne och det dröjer nog ett litet tag till. Sen vet jag ju inte hur det blir studenten och om stannar oss mig eller inte. Gör hon inte det vill jag inte lägga en stor summa pengar på tävlingslicens till henne om jag ändå inte har nytta för det. Mycket som ska betalas nu, ekonomin börjar bli tajt. Så mycket jag behöver lägga pengar på. Snart dags för mer kattsand också... där försvinner 400kr. Jäkla katt! Hon vet inte om hur bra hon har det..
Även fast det inte blir några tävlingar så kämpar vi fortfarande på med agilityn. När jag väl har råd så ska vi kunna va redo. Jag känner på mig att Ida kan komma långt inom agilityn. Det är där hon hör hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0