Tisdag

Slutade tidigt idag och tog en lång promenad tillsammans med en kompis och hennes hund i väntan på att Rikard skulle sluta. När jag kom hem tog jag ut Ida på en lång promenad också. Körde lite parkour som vanligt under promenaden och hon var super duktig, höjer nivån hela tiden. Idag kunde hon sitta ner på stocken som hon brukar få balansera på.
Tog ut henne nyss igen och gick till samma ställe för att visa Rikard vad hon lärt sig. Gick förbi ankorna i Göta kanalen också för att ge dom lite bröd. Ida blev helt galen bara för att hon inte fick bröder som vi slängde till ankorna haha :)
Nu ska jag plugga en liten stund och sen lägga mig tidigt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0