Träning till skol-sm!

När jag fick reda på att det skulle vara skol-sm i Forshaga blev jag överlycklig. Tänk att få representera sötåsen!
Jag har för några veckor sedan upptäckt att Ida är jätte duktig i agility. Så jag och Ida har börjat träna för agilityklass. Förhoppningsvis kommer vi med men det var två andra på skolan s var jätte duktiga. Vi har börjat träna ändå och har sm som mål även fast vi inte vet om vi kommit med i laget. 
Nu kommer jag nästan bara blogga om träning till sm och våran utveckling. Igår började vi med balanshindren. Gick jätte bra och till slut kunde jag bygga upp en halv bana som hon körde. Däremot måste jag träna på handling.. Det ska jag göra på tisdag tillsammans men en av mina lärare som skulle hjälpa mig. 
Ikväll blir det mer träning men ska först till Skövde och hämta Idas nya sele som vi har beställt, hoppas den passar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0